Tudassuk az ügyféllel, hogy fontos számunkra!

By | december 18, 2014

Ez egy olyan tanács, amire minden ingatlanos szorgosan bólogat, hogy „persze” és „hogyne” és „mindenképpen”, mert számukra is egyértelmű, hogy ennek így kell lennie. Viszont a gyakorlatban ez a sok bólogató ingatlanos valahogy elfelejtkezik erről. Ha pedig esetleg eszébe is jut, akkor sem igazán tudja, hogy mit kellene tennie ahhoz, hogy ez megvalósuljon. De, természetesen, vannak olyanok is, akik tényleg értenek az ingatlanozáshoz és jó érzékkel csinálják, nem kell külön erőfeszítéseket tenniük azért, hogy az ügyfelük azt érezze, hogy tényleg fontos az ingatlanosa számára, hogy mit szeretne, mi lenne neki a legmegfelelőbb. Viszont ahhoz, hogy ez az egyének szintjén működjön, először is az egész irodának vagy irodahálózatnak ezt kell sugároznia magából. Hogyan lehetséges ez egyszerűen, anélkül, hogy komoly költségekbe vernék magukat? A lehetőségek sora szinte végtelen, csak egy kis odafigyelés és kreativitás kell hozzá, ami pedig semmi plusz költséget nem jelent. Gyorsan írok erre egy példát is. Ha egy ingatlanközvetítő irodánál bevett szokás, hogy az ügyfeleket az első alkalommal egy közös bemutatóra hívják meg, hogy megismerhessék a cég működését és az ingatlankeresés során megszokott menetrendet, remek lehetőség kínálkozik például az odafigyelés hangsúlyozására. Az ilyen eseményeken megszokott dolog, hogy a résztvevők számára ingyen kávét kínálnak. Az esemény egészéhez képest csekély pluszköltséget jelent, ha nem valami rosszízű és híg löttyöt kínálnak a leendő ügyfeleknek, hanem például egy neves iskola barista tanfolyamán végzett szakember készíti a kávékat, méghozzá jó minőségű alapanyagokból. Érthető, hogy minden cég próbál gazdaságosan működni, de a meggyőzés szakaszában szinte tilos a jelenlegi vagy leendő ügyfeleken „spórolni”!